• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

אז מה באמת קרה בכפר כנא ???

אלזם

New Member
<span style='font-family:Optima'><span style='color:blue'><span style='font-size:21pt;line-height:100%'>אז מה באמת קרה בכפר כנא ??? </span></span></span>

ולהלן שבע השאלות המרכזיות, שמציג הבלוג Confederate Yankee:

1. הבניין בכנא קרס כתוצאה מהפגזה אווירית - אך הגג שלו נותר ללא פגע. כיצד זה ייתכן? כתב CNN שהיה במקום דיווח על בורות באדמה כתוצאה מהפגזות, בסמוך לבניין, אך העלה חשד שהבית עצמו לא קרס כתוצאה מהפגזה מהאוויר. אם כך, ממה הוא קרס?

2. הבניין קרס 7-8 שעות אחרי הפצצת צה"ל. איך ניתן להסביר את העובדה שהאזרחים הרבים בבניין החליטו להישאר בו? האם ייתכן שאחרי פגיעה ישירה בבניין בו שהו הם החליטו פשוט לסובב את הגב וללכת לישון, ואז, בבוקר, קרס לרוע מזלם כל הבניין?...

3. חיזבאללה טוען כי האנשים בבניין לא היו יכולים להתפנות כי צה"ל הרס, בהפגזות קודמות, את דרכי הגישה והגשרים באזור. גם אם נניח שזה נכון, איך מסבירים בחיזבאללה את הגעתם המהירה ביותר, עם שחר, של אנשי התקשורת הזרים, ששהו בצור, למקום האירוע בכנא? מתברר שבכל זאת יש דרכים וגישה.

4. איך ניתן להסביר את מועד תחילת מבצע הפינוי - בשעות הבוקר, רק לאחר הגעתם של צוותי התקשורת והצלמים הזרים?

5. חמור מכך: איך ניתן להסביר שבכל צילומי האירוע לא ניתן לראות אפילו חילוץ של אנשים חיים, כלומר: ניצולים ללא פגע או פצועים בדרגות שונות? מה, כולם ללא יוצא מן הכלל מתו בבניין בכנא?

6. עובדי החילוץ לא אפשרו לעיתונאים להתקרב לבניין ההרוס, והצטיידו בעצמם במצלמות. מדי פעם הם היו יוצאים עם מתים על אלונקות מכוסות ביריעות, והסיטו את היריעות כדי שהתקשורת הזרה תוכל לצלם את פני המתים. כאשר זה קרה ניתן היה לראות משהו מוזר ביותר: פנים אפורות, צפודות, נפוחות. האם מדובר בגוויות של אנשים שמתו לפני מספר ימים?
צפדת מוות מתחילה להופיע 3-4 אחרי המוות, ומגיעה לשיאה 12 שעות אחריו. כל התמונות מכנא מראות מתים שלכאורה מתו
רק שעה-שעתיים קודם לרגע הצילום. ואם כך, איך ייתכן שכבר פשתה בהם צפדת המוות?
הבלוגר מציין, בהקשר זה, כי חיזבאללה הקים בעיירה צור הסמוכה, כמה ימים לפני האירוע, חדר מתים אירעי ובו רוכזו גופות הרוגים במתקפות צה"ל... תחשבו לבד לאן הוא לוקח את זה. בהקשר הזה הוא מציין אירועים פלשתינים קודמים בהם נעשה זיוף אירוע, כמו במקרה של הילד הירוי מוחמד דורא, ברצועת עזה.

7. איך אפשר להסביר את העובדה שאף לא אחד מהילדים המתים שהוצגו למצלמות סבל מפגיעות מעיכה, האופייניות כל-כך למקרים כאלה, של התמוטטות בניין על יושביו?

ייתכן שלעולם נדע
 

אשת נח

New Member
באותו בוקר
יצא לי לצפות בקצין חיל האויר שהיה בתדהמה
הוא ניסה להסביר את מה שקרה
וכל זה,כשכל העולם רתח מזעם.
אנחנו יודעים מי אנחנו, סוד כוחנו שאנחנו עם רחמן.
אולי עדיפה תמונה על מילים
תודה רונית.

1nl0.jpg
 
חלק עליון