• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

בשבוע אחד: 18 הרוגים בתאונות דרכים

tipid

New Member
עילי לוין ורועי ענתבי
עדכון אחרון: 10:44 , 16/05/2009


הקטל בדרכים נמשך: הגיע ל-18 מספר ההרוגים בתאונות דרכים בשבוע האחרון, עם מותו הבוקר בתאונה של הולך רגל כבן 30 ברחוב הרכבת בתל אביב; בתוך כך, הרשויות המקומיות תוקפות את החברה הלאומית לדרכים - מע"צ וטוענות כי ניתן היה למנוע את הטרגדיה הזו אם היו מציבים בצומת קבר בנימין רמזור



הגיע ל-18 מספר ההרוגים בתאונות דרכים בשבוע האחרון, עם מותו הבוקר (ו') בתאונה של הולך רגל כבן 30 ברחוב הרכבת בתל אביב.



מהמשטרה נמסר שהוא חצה את הכביש שלא במעבר חצייה, ומונית פגעה בו שם. בתוך כך, צומת קבר בנימין, שבו אירעה אתמול תאונה קטלנית שגבתה את חייהם של שישה בני אדם, לא נסגר לתנועה למרות הבטחות המשטרה.



הרשויות המקומיות תקפו מוקדם יותר את החברה הלאומית לדרכים - מע"צ, וטענו כי ניתן היה למנוע את התאונה הקטלנית אתמול שגבתה את חייהם של שישה בני אדם, אם היו מציבים בהצטלבות צומת קבר בנימין רמזור.

"לאור התאונות המחרידות שכבר היו בצומת הבעתי לא אחת את דעתי בעניין. הצומת הזה כבר גבה מחיר יקר מאוד ואין סיבה שלא יותקן בו רמזור ומהר", כך הגיב ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, בתוכניתנו "בוקר טוב ישראל".



"הכביש נמצא באחריות מע"צ, שדחה עד כה את הצבת הרמזור בשל הימצאות קברים באזור. אבל מי שצריך לקחת את ההחלטות זה שר התחבורה. ויפה שעה אחת קודם", אמר בן חמו. במע"צ דוחים את הההאשמות, והסבירו כי הליך הצבתו של הרמזור התעכב עד כה כיוון שהתגלו באיזור קברים יהודים ומוסלמים.



לאחר התאונה בצומת קבר בנימין אמש הועבר נהג המשאית לחקירת המשטרה. הפצועים בתאונה, נהג הרכב ושני ילדים, כולם במצב קשה, פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי חולים באזור. חקירת התאונה נמצאת עדיין בשלביה הראשונים.

<a href='http://glz.msn.co.il/newsArticle.aspx?newsid=40359' target='_blank'>http://glz.msn.co.il/newsArticle.aspx?newsid=40359</a>
 
חלק עליון