• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

החוטפים פרסמו הודעה.

אשת נח

New Member
חוטפי החייל: היענו לדרישות עד מחר
יום שני, 3 ביולי 2006, 9:24 מאת: מערכת וואלה!


החוטפים פרסמו הודעה, לפיה על ישראל להיענות לדרישותיהם עד השעה 6:00 בבוקר, ולא - תישא בתוצאות. דיווח: משלחת מצרית ביקרה את שליט


עוד בכתבה:
צה"ל מסכים לשיחרור אסירים פלסטינים »


חוטפיו של החייל גלעד שליט הציבו מועד אחרון לישראל להיענות לדרישותיהם לשחרור אסירים - מחר ב-6:00. לפי הודעת הפלסטינים, אם ישראל לא תיענה לדרישות - היא תישא בתוצאות. על הכרוז הרשמי חתומים שלושת הארגונים שקיבלו אחריות לחטיפת גלעד שליט - גדודי עז א-דין אל-קסאם, ועדות ההתנגדות העממית וארגון "צבא האיסלאם".


מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה, כי תוכן הכרוז נבדק כעת, בניסיון להבין מי הם הגורמים העומדים מאחורי האיום ומה כוונותיהם המדויקות. בלשכה הבהירו כי רק לאחר בחינה מקיפה של הכרוז ייבחנו דפוסי הפעולה.


דובר ממשלת חמאס, ראזי חמאד, אמר כי האולטימטום שהציבו חוטפי החייל גלעד שליט הוא בבחינת מסר לישראל, שתפסיק את תוקפנותה, את ההתנקשויות ואת הפגיעה ברשויות ובמוסדות הפלסטיניים. בראיון לרשת "אל-ערבייה" קרא חמאד לישראל לקבל את המסר והדגיש, כי מאמצי התיווך עדיין נמשכים. הוא האשים את ישראל בסחטנות, משום שהיא מנסה ללחוץ על הפלגים הפלסטינים באמצעות תקיפות יומיומיות ובאמצעות פגיעה בתשתיות ברצועת עזה.


צה"ל מסכים לשיחרור אסירים פלסטינים


שחרור אסירים פלסטינים (צילום ארכיון: רויטרס)העיתון "אל-חיאת", היוצא לאור בלונדון, דיווח כי המשלחת המצרית למו"מ בפרשת החייל החטוף ביקרה את גלעד שליט במקום בו הוא מוחזק. בגלי צה"ל דווח, כי במערכת הביטחון מפקפקים באמינות הדיווח, מאחר שניתן יהיה להתחקות אחר ביקור שכזה, דבר שיסכן את מאמצי הארגונים הפלסטינים.


לפני כן דווח, כי במערכת הביטחון מסכימים שבעיסקה אפשרית להחזרת החייל החטוף רב"ט גלעד שליט ולרגיעה ברצועה ישוחררו אסירים פלסטינים המוחזקים בישראל, בתנאי שלא היו מעורבים בתכנון ובביצוע פיגועים. צה"ל מוכן לשחרר אסירים פליליים, לרבות שרי חמאס, אך לא יתמוך בעיסקה שתכלול שחרור מחבלים "עם דם על הידיים".
 

אשת נח

New Member
הרמטכ"ל: לא ניכנע לסחטנות החוטפים

רא"ל חלוץ ביקר בבית משפחת החייל החטוף ואמר כי במערכת הביטחון בוחנים את האולטימטום שפרסמו החוטפים. "אנחנו רואים באלה שמחזיקים בו נושאים באחריות לבריאות של גלעד"

מורן כץ
3/7/2006 13:45

הרמטכ"ל, רא"ל דן חלוץ, הגיע היום לבית משפחתו של החייל החטוף גלעד שליט במצפה הילה. חלוץ התייחס לכרוז שפורסם היום לגבי הדרישה לשחרור אסירים. "היום התפרסם מסר, שהציב כביכול אולטימטום. זו מלה שצריך לבער אותה", אמר למשפחה.

"אנו בודקים כרגע את המידע ואני לא יודע לתת לזה פרשנות אבל גורמים ביטחוניים ומדיניים בודקים את המסר, מומחים יישבו על זה, ואני בטוח שנדע במשך היום במה מדובר", אמר חלוץ.
החוטפים: שחררו אסירים עד מחר
חוטפיו של החייל שליט הכריזו כי על ישראל להיענות לדרישותם עד יום שלישי בשעה 6 בבוקר. ''אם לא - נראה את התיק כסגור, והאויב הציוני יישא באחריות לתוצאות''. גורם צבאי: אנו בודקים.

"עמדת מדינת ישראל, ואני תומך בה, היא שלא ניכנע לשום סחטנות שיציבו ארגוני טרור כאלה ואחרים, בהם החמאס", אמר חלוץ. "אנחנו רואים באלה שמחזיקים בגלעד נושאים באחריות, כל אחד ואחד מהם לבריאותו של גלעד ונעשה כל מה שצריך ואפשר להביא לשחרורו בהקדם".

הרמטכ"ל הוסיף כי המערכת הביטחונית והמדינית יבדקו את כל השיקולים שיש לשקול, על מנת להגיע למסקנות נכונות. לאור מסקנות אלו יפעלו וידאגו ליידע את הציבור, באמצעות אמצעי התקשורת, במה שהוחלט.

"אנו מקווים שהאירוע יסתיים מהר ככל האפשר", אמר הרמטכ"ל למשפחה, "אבל יש גם את נקודת ההנחה, שזה יכול להמשיך, ואנחנו צריכים להיות ערוכים לשתי האפשרויות. נכון למידע שיש בידינו, נכון ליום שבו גלעד נחטף, אנו יודעים שגלעד בריא ושלם, ומוחזק על ידי חוטפיו".
 

אשת נח

New Member
כן ישחררו? ,לא ישחררו?
אנו בפרשת בלק.

שמות הדמויות בפרשה בלק ובלעם.
בלבול.
זה מה שהם רצו וזו מהותם, הבלבול.
בל-<span style='color:red'>לק</span> ובל-<span style='color:red'>עם </span>,אם נפריד את האותיות שבשמותיהם
נקבל עמלק
עמלק-גימטרייה-ספק.

:unsure:
 

alia1

New Member
אכן כך אומר הזוהר הקדוש(תצא,רפ"א)
לגבי עיקר השרש של בלעם ובלק...
ואותו הרגע אליו רצה לכוון,
שכביכול הקב"ה כועס בכל יום...
ואמרו חז"ל (ברכות ז')שדווקא ימים אלה
לא כעס הקב"ה כלל...

רגע-ראשי תיבות"ר'אשית ג'ויים ע'מלק"
(במדבר כד')
 
חלק עליון