• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

הרב עובדיה עבר בהצלחה ניתוח בגבו

רועי22

New Member
מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, נותח בצהריים (א') בגבו, זאת לאחר שבבדיקה שנערכה לו באחרונה נמצא שבר באחת החוליות. הטיפול נעשה בבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים על ידי רופא מומחה שהגיע מארה"ב. מבית החולים נמסר כי הניתוח הסתיים בהצלחה, וכי הרב יישאר באשפוז בימים הקרובים לצורך מעקב. בשעת הניתוח התקיימו בבית הכנסת של הרב ובכותל המערבי תפילות לרפואתו של הרב עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה.





בתקופה האחרונה סובל הרב עובדיה מכאבים עזים בגבו, אך בדיקות רבות לאיתור הבעיה לא העלו דבר. בחודש שעבר עבר בדיקה נוספת, מקיפה יותר, ונמצא כי קיים שבר באחת החוליות בגב. הוא הצטווה לנוח ולהימנע מכל פעילות, ובשבועות האחרונים לא מסר את שיעורו השבועי במוצאי שבת. גם מישיבת מועצת חכמי התורה לקביעת רשימת מועמדי ש"ס לכנסת שהתקיימה בביתו פרש באמצע בשל הכאבים ופנה לחדר צדדי.




בסביבתו של הרב מספרים כי מאז אותרה הבעיה הוא מתעקש לטפל בה, אף שהדבר כרוך בפעולה כירורגית הנחשבת מורכבת לאדם בגילו. הוא הסביר שהכאבים משביתים אותו מלימוד תורה ואינו מוכן לוותר עליו.



בשעה 15:00 נותח הרב




עובדיה יוסף בבית החולים הדסה עין-כרם על ידי פרופ' פרידמן, מומחה לשברים בחוליות הגב מבית החולים בקליוולנד, אוהיו, ארה"ב. במסגרתו של הניתוח יוזרק לגבו חומר שאמור "לשחזר" את מבנה החוליה שנשברה.



לקראת הניתוח התקיימה בשעה 14:45 תפילת מנחה מיוחדת בבית הכנסת הצמוד לביתו של הרב עובדיה ברחוב הקבלן 45 שבשכונת הר-נוף, ירושלים. מייד לאחריה נערכה במקום אמירת סליחות וקריאת פרקי תהילים לשלומו של הרב עובדיה יוסף בן ג'ורג'יה ולהצלחת הטיפול. עצרת תפילה נוספת התקיימה באותה שעה בכותל המערבי בהשתתפות תלמידי רשת מעיין החינוך התורני ואלפי נשים שהגיעו בהסעות מאורגנות מכל רחבי הארץ.


YNET
 
חלק עליון