• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

מוקד שירות חדש מציע בדיקות של רופאות לנשי

tipid

New Member
במרכז לבריאות האישה בבית החולים משגב לדך החדש, המתמחה ברפואה מונעת, נפתח באחרונה מוקד שירות חדש הכולל טיפול אישי ומגוון רחב של בדיקות, המבוצעות כולן בידי רופאות נשים. המוקד החדש הנקרא "אחת לאחת" במרכז לבריאות האישה מיועד לציבור הנשים הדתיות והחרדיות באזור ירושלים

חיים נחתומי ו23/04/2009
במרכז לבריאות האישה בבית החולים משגב לדך החדש, המתמחה ברפואה מונעת, נפתח באחרונה מוקד שירות חדש הכולל טיפול אישי ומגוון רחב של בדיקות, המבוצעות כולן בידי רופאות נשים. המוקד החדש הנקרא "אחת לאחת" במרכז לבריאות האישה מיועד לציבור הנשים הדתיות והחרדיות באזור ירושלים החוששות לצניעותן ומעדיפות מטעמי דת ודיסקרטיות כי נשים רופאות, מטפלות ואחיות הן שיטפלו בהן.

השירות החדש של המרכז לבריאות האישה בבית החולים משגב לדך הוא במסגרת מיתוג ומיצוב בית החולים כמרכז חלוצי וחדשני בתחום הרפואה המונעת בישראל. בראש המרכז לבריאות האישה עומדת ד"ר שגית ארבל-אלון שמציעה מגוון שירותי בדיקות רפואיות תחת הכותרת "אחת לאחת" המדגיש את הטיפול האישי של נשים בנשים תוך שמירה על צניעות ודיסקרטיות מקסימאלית.

ד"ר ארבל מדגישה כי הבדיקות הן רק חלק ממערך בריאות האישה בבית החולים. משגב לדך החדש חורט על דגלו את הגישה של "בריאות לפני הכל" ומציע לתושבות ותושבי ירושלים והסביבה מגוון שירותי רפואה מונעת ומודרנית על ידי מיטב הרופאים המומחים בתחומם ובשיתוף עם רופאים בכירים מבית החולים הדסה וביניהם: מרכז בריאות האישה, מרכז גסטרו,מערך הדמיה, מרכז לטיפול באי ספיקת לב, סיעוד לאוכלוסיה הבוגרת ועוד.

סוגי הטיפולים והבדיקות המוצעים לנשים במרכז לבריאות האישה כוללים היסטרוסקופיה - בדיקת חלל הרחם במכשור חדשני, קולפוסקופיה - בדיקת צוואר הרחם וזיהוי פתולוגי במקרה של חשד להתפתחות ממאירה, מעקב הריון בסיכון, מעקב הריון לנשים בהריון ראשון עם תמיכת אחות תומכת ומעקב אחר בדיקות, מוניטור עוברי, אולטרא סאונד, מרפאות ייחודיות לגניקו-אונקולוגיה, גיל המעבר, אורו-גניקולוגיה, "סקר נשים" - כל בדיקות הנשים במקביל, שירות פסיכולוגי, דיאטנית נשים, קורס הכנה ללידה והתעמלות בונת עצם.

מנהל בית החולים משגב לדך, פרופ' יהודה אדלר, מציין כי הקו המנחה את הצוות הרפואי של בית החולים משגב לדך הוא לתת שירות מקצועי ואדיב לכלל האוכלוסייה בעיר , תוך התחשבות ורגישות לצרכי הלקוחות המגיעים לבית החולים.

<a href='http://www.rgcity.co.il/index.php?id' target='_blank'>http://www.rgcity.co.il/index.php?id</a>
 
חלק עליון