• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

רשע וטוב לו, צדיק סתם טיפש

tipid

New Member
נכתב על ידי אלכס לוין [ 26/12/2005 ]

רשע וטוב לו, צדיק סתם טיפש
ישראל היא מדינה המטיבה ומרחמת על עברייניה, על פושעיה, על אנסיה, רוצחיה וגנביה השופטים רחמנים, הפרקליטות אימפוטנטית, כל עבריין מלך הגיעה העת לשלוח לנבחרי העם את המחאה, אולי משהו יזוז כאן

יש לי הרושם שכל מה שמנסים לשדר פרנסי המדינה, שופטי ישראל והאמונים על שמירת החוק, זה את המושג "חבל על הזמן". כמעט מדי יום אני נתקל באופן חד וברור בקיום האימרה היהודית העתיקה "צדיק ורע לו רשע וטוב לו". מספר דוגמאות להמחשה:

שופטי ישראל הרחמנים

אזרח נרצח בידי ביריון. סתם כך, ללא כל סיבה מוצדקת. הנה מספר דוגמאות מהשבועות והחודשים האחרונים: נהג עוקף רכב. לנעקף הנושא לא נראה הגיוני, מיד רודף הוא אחר העוקף, עוצר אותו בדרך, יוצא מהמכונית ודוקר את הנהג העוקף למוות. למה? ככה סתם, מה פתאום הוא עקף אותי.

זוג מטייל על חוף הים עם כלבו. עובר ביריון קטן עם סכין גדולה ועם כלב תוקפני שתוקף את הכלב עם הזוג. הזוג מנסה להגן על כלבו חסר הישע. לא חושב פעמיים, הבריון הקטן עם הסכין הגדולה, והורג את בעל הכלב שמטייל לתומו. מה פתאום הוא מגן על כלבו מפני הכלב התוקף של הביריון הקטן עם הסכין הגדולה.

ביריונים וחמומי מוח לא מוכנסים למועדון על-ידי סלקטור. מיד רוצחים את השומר, כי מי הוא השומר שימנע מהם את הכניסה. הם הרי מיטב הנוער הרוצח שלנו.

כך אני יכול לתת עשרות דוגמאות. מגיעים הביריונים הרוצחים הללו לבית המשפט בפני השופט הרחמן של מדינת ישראל, שם הוא מאז*ן ברוב קשב לרוצחים, על כך שבכלל הנרצח נפל על הסכין, שהנרצח בכלל פתח את נצרת האקדח הגנוב והלא חוקי של הרוצח, מכיוון שהקורבן פתח את הנצרה של אקדחו של הרוצח, אז נפלטו הכדורים מעצמם ופגעו בנרצח. חוץ מזה, הרוצח הוא לא רוצח הוא בסך-הכל מלאך. מלאך המוות. הוא ממשפחה טובה של ביריונים.

הוא מקבל מעצר בית ואז בשגגה עוברת ברחוב ילדה בת 14 ההולכת לחברותיה כמו הילדה בשם ספיר מרחובות, ואז בשגגה היא מזמינה את הרוצח במעצר בית ששוחרר על-ידי שופט רחמן להיאנס ולהירצח. מי אשם? כמובן הילדה בת ה 14 מרחובות, לא הרוצח, לא השופט ששיחרר אותו. מה פתאום הולכת לה ילדה בת 14 ברחוב לחברתה הגרה בבית הסמוך ככה סתם לבד, ללא ליווי של שומר ראש חמוש. ועוד במכנסי ג'ינס צמודים. היא אשר הזמינה על עצמה את האונס והרצח.

לא רק הרוצח אשם, גם השופט אשם ברצח הזה, כי הוא ריחם על רוצח שפל ולא חשב שהוא פתח כאן שער ענק לרצח הבא, על-ידי רחמים לרוצח וביריון סדרתי.

איזה עונש יקבל שופט זה? לא יקבל, הוא ימשיך לשחרר רוצחים וביריונים שלא רצחו בכוונה, פשוט לא היתה להם ברירה. הנרצח הוא שרצח את עצמו בכביש השומר במועדון. הילדה אנסה את עצמה.

עד מתי שופטי ישראל יתנו יד להשתוללות של הביריונות הזאת? אם אזרח רגיל היה נותן יד למעשים כאלה, במה הייתם מאשימים אותו - באי מניעת רצח. בשיתוף פעולה.

עבור רק לרגע לרוצחים שיקבלו בסופו של דבר כמה שנים לשבת בבית הסוהר, המשפחות של הנרצחים יעברו רצח נוסף בבית המשפט ומיד המערכת של המדינה תתחיל בשיקומו של הרוצח. יתנו לו לימודי בגרות. יסיים אוניברסיטה פתוחה ויקבל תואר. יעבוד בכלא ויקבל שכר. יקבל עובדת סוציאלית ופסיכולוג צמוד. יקבל חופשות לבצע עוד פשעים, והכל על חשבון המדינה. שיקום מלא, פנסיון מלא והכנה טובה יותר לרצח הבאה.

מה תקבל משפחת הנרצח? כלום. לא שיקום לא טיפול פסיכיאטרי. לא עזרה בהתמודדות עם הרצח של קרוב משפחה. כי הם בעצם אשמים, כי בתם נאנסה ונרצחה. או בן הזוג נרצח כי הלך לתומו על חוף הים. הם לא היו צריכים להיות שם. מי אמר להם לעקוף רכב של רוצח?

מי דואג לקורבן? לרוצח שנשאר בחיים כולם דואגים לשיקומו ולהכנתו לרצח הבא. את מי מעניין הקורבן ומשפחתו שהם אזרחים תמימים שנפלו לידיו של רוצח.

אני קורא למדינת ישראל לשנות את סדרי העדיפויות שלה. ולשופטי ישראל לתת את הדין על קלות הדעת שהם נותנים בהחלטותיהם.

הנאנסת אשמה - היא אפילו נהנתה מהאונס

יוצאת לה ילדה או אישה בת 80 לרחוב ומיד האנסים הפוטנציאלים מגלים בה עניין. האונס הוא רק אקט רגעי אצלם. נתפסים האנסים. מדוע אנסו ילדה בת 4 או אישה בת 80? היא פיתתה אותם, היא היתה לבושה בפרובוקטיביות - ילדה בת 4 או אישה בת 80. או שהילדה בת ה 4 נראתה כבת 18, ומיד היא מהווה מטרה של אונס. היא הלכה וצעדה ברחוב כמזמינה אונס.

כאשר היא נאנסה, אותה ילדה בת ה-4, או האישה בת ה-80, הן נהנו מהאונס. הן ממש השתוקקו להיאנס. הן השתוקקו לקבל מכות. והאונס הקבוצתי הוא חוויה מהנה ומרעננת. מי לא תירצה להיאנס? והילד בן ה-14 שנאנס לפני כל חבריו והפכו אותו לעבד, הוא הרי התחנן להיות עבד נאנס, הוא הרי התחנן להיות מושפל לפני חבריו בבית הספר.

אז אותן בהמות אדם. לא נקרא להם חיות כי זו פגיעה בחיות. הם מגיעים לשופט הרחמן, מספרים סיפורים ומיד מקבלים עונש + שיקום נדיב, ומי משקם את הקורבן? למה לשקם טיפש בן 14 שהשתוקק להיאנס ולהיות עבד? והכל לפי מידת הרחמים של בית המשפט הישראלי.

רוב שופטי מדינת ישראל אינם שופטים אלא עובדים סוציאליים במסווה שופטים. פסיכולוגים מתוסכלים. מה על הקורבן? הוא תמיד האשם. הוא לא זקוק לשיקום. שיסבול. כי הוא גרם לעצמו להיות הקורבן.

נהגים עם 1,000 עבירות תנועה
מעניין אם ראיתם פעם נהג עם עשרות דוחות תנועה. עם עשרות עבירות תנועה ועשרות משפטים ופסיקות על תנאי, והוא לא נוהג. תסתכלו טוב טוב מסביבכם ותראו את הרוצחים הפוטנציאליים הללו נוהגים לימינכם, מאחוריכם, מלפנים. עוברים באור אדום. חולפים על פניכם בשוליים. חותכים אתכם מכל הכיוונים. נוסעים בניגוד לכיוון התנועה. הורגים אותנו. גורמים לעשרות תאונות דרכים ומה לא?

הורגים ופוצעים אותנו את ילדנו, משאירים משפחות ללא הורים, ללא ילדים והם ממשיכים לנהוג במכוניות כמו משוגעים. מי יעצור בעדם. הם מגיעים לבתי המשפט ושם שופט רחמן משחרר אותם להרוג את הקורבן הבא אין מי ששם קץ להפקרות הזאת.

בתי המשפט ושופטים רחמנים מוציאים אותם לקצר את חיי האזרחים הטובים, אלו ששומרים על חוקי התנועה. אתם שואלים את עצמכם למה זה קורה? למה לא שוללים מהם את הרישיון. מדוע לא מושיבים רוצחים אלו בפוטנציה לשנים ארוכות בבתי סוהר?

לא צריך לקנוס עברייני תנועה. יש פיתרון להם - כל עבירת תנועה תחייב אותם לעבוד חודש מלא בבתי החולים חינם. ומי שלא יעבוד כמו שצריך ירצה עונש של 100 ימים בעבודה בבית הסוהר, לא עבודות שירות אלא בבתי הסוהר, שם הוא יעשה את כל העבודות השחורות תחת פיקוח כדי להוציא ממנו את הרצון להרוג ולפצוע. וכן יישלל ממנו רישיון הנהיגה ל-10 שנים. אני מבטיח לכם - רק ענישה חמורה וללא פשרות וללא מתן אפשרות לשופטים לחמול על רוצחים בפוטנציה, תעצור הרג חפים מפשע.
עם עברייני תנועה צריך לנהוג ביד קשה. כל נהג שיצבור מעל שלוש עבירות תנועה יישלל מיד רישיונו לשנה. עדיף לעשות זאת מיידית ולא להמתין כי הבאים בתור להיפצע או להיהרג זה אתם. זה הילדים שלכם. אז למעננו, למען ילדנו, שלא יישארו יתומים או אנו נישאר בלא ילדינו, יש לעצור את הרוצחים בפוטנציה מיד.

B>>גם גנב וגם מוגן
כפי שאתם רואים, הארץ מלאה בגנבים ושודדים. האבסורד הגיע עד כדי כך שאם תפסת גנב בביתך והכית אותו כי הוא ניסה לברוח או לתקוף אותך, אתה תיעצר כי גרמת לגנב נזק או כלאת אותו בלי רשות. אתה אשם כי לא הנחת לו להשלים את המלאכה, אתה אשם כי הגנת על עצמך, אתה אשם שתפסת אותו. כלומר, לפי חוקי מדינת ישראל אסור לך לתפוס גנב. רק למשטרה מותר. אסור לך לכלוא אותו עד שיבואו השוטרים. אתה צריך לומר לו "גנבי מחמדי, שב תשתה כ*ס קפה ונמתין ביחד עד שיבוא שוטר נחמד".

מדינה שמגינה על גנביה ולא על אזרחיה, יש לה בעיה. מה תעשה אם נכנסת לביתך וראית כי נפרץ? תקרא למשטרה, יעשו לך טובה אם יבואו, יתנו אישור לחברת הביטוח ויסתלקו. אתה לא מעניין את אף אחד. אין מספיק כוח אדם במשטרה, ולמה שיהיה - הכסף הרי הולך למקומות אחרים שרק השם יודע להיכן הוא הולך והפוליטיקאים ישרים יותר מסרגל ישר אך עקומים יותר מסרגל עקום.

לסיכום, מה היה לנו?
כל ילדה שתצא מביתה צריכה ליווי וחגורת צניעות על חלציה.
הכביש מותר רק לעברייני התנועה.
הגניבה מביתכם היא חלק מהחיים שלכם, אז למה תלינו.
האלימות בחברה היא דבר שצריך להתרגל לחיות איתו.
הנאנסת בדרך כלל נהנתה מכך אלא אם היא נרצחת, וגם אז היא אשמה כי התנגדה לאונס.
רק העבריין זכאי לשיקום. הקורבן שיסבול כי לא ידע להתגונן, או כי הוא הקורבן.

אם אתה יוצא מפתח ביתך, לבש אפוד מגן ועדיף להוסיף כובע פלדה כדי שתציל את חייך מפני אלה החפצים לחסל אותך.

בגלל אימפוטנציה הפרקליטות תגיע עם העבריין להסכמה על עונש כדי לא להגיע למשפט בפני שופט שהוא גם עובד סוציאלי. אז זאת המדינה ואלה הפוליטיקאים ששלחתם לכנסת ולממשלה שיעבדו בשבילכם.

אז בכל פעם שאתם רואים את אותם פוליטיקאים ושרים - תצעקו די. די. די. נמאסתם. תשלחו להם פקסים תכתבו להם מכתבים, רק עם מילה אחת - די. הם אולי לבסוף יבינו.

קרדיט לאתר מאמרים

<a href='http://www.articles.co.il/article/2258/רשע%20וטוב%20לו,%20צד' target='_blank'>http://www.articles.co.il/article/2258/רשע%20וטוב%20לו,%20צד</a> יק%20סתם%20טיפש
 
חלק עליון