• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

שיחות מוקלטות אמיתיות בין מגדל הפיקוח וטייסים

אלזם

New Member
בס"ד.

קראתי את זה באחד מהפורומים ופשוט הייתי חייב לשטף אותכם תהנו..
שיחות מוקלטות אמיתיות בין מגדל הפיקוח וטייסים!


פיקוח קהיר: כדי להימנע מרעשים פנה ימינה 45 מעלות.
Egypt Air: איזה רעשים יכולים להיות כאן בגובה 35 אלף רגל?!
פיקוח קהיר: הרעש מ767 שלך כשתתנגש ב747 שלפניך.




Austrian Air-Lines: בוקר טוב וינה
פיקוח פראג: בוקר טוב, אבל שים לב, כאן פראג.
Austrian Air-Lines: אני נמצא בעמדות נחיתה בוינה.
פיקוח פראג: אבל כאן באמת פראג.
Austrian Air-Lines: פראג?
פיקוח פראג: כן.
AustrianAir-Lines: אבל רציתי להגיע לוינה!
פיקוח פראג: בסדר, צא מעמדות הנחיתה שלנו כבר לעזעזל ופנה 50 מעלות ימינה.




פיקוח מדריד: אתה איירבוס 320 או 340?
Iberia: כמובן שאני 340.
פיקוח מדריד: אז תפעיל את 2 המנועים האחרים שלך לפני שתמריא.




פיקוח שיקאגו (למטוס שנחת ממש לא טוב): נחיתה זה לא סוד, לא נורא שהנוסעים הרגישו שהם הגיעו לקרקע.
Delta Air-Lines: זה בסדר, ממילא הם תמיד מוחאים כפיים.




Alitalia (שחצי מהמכשירים שלו הפסיקו לפעול עקב פגיעת ברק):
איבדנו כמעט הכל. כלום לא עובד. הכל הלך. אפילו מד הגובה לא עובד, וגם.....
אחרי 5 דקות של קיטורים מגיב EL-AL שעובר סמוך: שתוק כבר ותמות כמו גבר.




Air France: אנחנו קצרים מאד בדלק, מבקש הנחיות.
פיקוח יוסטון: מה המיקום שלך? אתה לא על המסך שלנו.
Air France: אני עומד על מסלול ההמראה ומחכה כבר שעה לדלק!!!



פיקוח סידני: אחרי שתנחת לך לנתיב שירות אלפא 7, אלפא 5, וויסקי 2,
דלתא 1 ואוסקר 2.
Aeroflot: מה זה?! אנחנו לא מכאן.
פיקוח סידני: זה בסדר, גם אנחנו פה פחות מיומיים.




BritishAirways: נורת סימון נחיתה שם למטה דולקת.
פיקוח טוקיו: אני מקווה שיש שם קצת יותר ממנורה אחת שדולקת.
British Airways: כמובן, אני מתכוון שגם עולה ממנה עשן.




פיקוח J.F.K(ניו יורק) : יש בעיות?
EL-AL : הלך לי המצפן.
פיקוח J.F.K: לפי איך שאתה טס, הכל הלך אצלך.

IsraAir: מגדל, מבקש אישור המראה.
פיקוח בן גוריון: שלילי, אין לנו את תוכנית הטיסה שלך, לאן אתה אמור לטוס ?!
IsraAir: כמו בכל יום שלישי, לקפריסין.
פיקוח בן גוריון: אבל היום יום שני.
IsraAir: יום שני?!?! זה היום החופשי שלנו!!!

Lufthansa: אין כאן רכב הכוונה?!
פיקוח ביירות: שלילי, למה שלא תיגשו לשער בעצמכם?!

פיקוח אריזונה (למטוס פרטי קטן): כמה נוסעים על סיפונך?
מטוס: 2 נוסעים וכלב.
פיקוח אריזונה (לאחר נחיתה מאד קשה של המטוס):
תגידו, זה הכלב שהנחית את המטוס?

פיקוח בואונס איירס: תן לי מועד משוער להגעתך.
Royal Jordanian: אממ....יום שלישי לא מתאים לי.




פיקוח שרל דה גול (פריז):תן לי גובה ומיקום.
Turkish Air-Lines: אני מטר ושמונים וממוקם בחרטום המטוס בצד שמאל.



פיקוח ברלין: יש לך מספיק דלק או לא?
K.L.M: כן.
פיקוח ברלין: כן מה?
K.L.M: כן, אדוני.




פיקוח לוס אנג`לס: אמריקן איירלינס 445, למה אתה נוטה שמאלה?! הלך לך המצפן?
AmericanAir-Lines: לא, הלכה לי הכנף השמאלית.
פיקוח לוס אנג`לס: השתגעת?!?!? למה אתה לא מדווח על זה?!
American Air-Lines: למה מה יקרה אם אני אדווח?! אתה תבוא להחליף לי את הכנף?!




Aeroflot: פיקוח, מבקש אישור נחיתה.
פיקוח מוסקווה: שלילי, יש פה שיפוצים.
Aeroflo: אתה צוחק עליי נכון?
פיקוח מסקווה: ממש לא.
Aeroflo: אז מה עושים?
פיקוח מסקווה: מאיפה אני אמור לדעת?! אני בכלל לא הנוט אני עושה פה צבע במגדל הפיקוח.
רק רגע, מייד אקרא לנוט.


שיחה אשר התנהלה בין ספרדים לאמריקאים שתועד בגלי תדר “Extreme Situations at Sea” של ערוץ רדיו ימי 106 במפרץ פיניסטרה אשר בגאליציה 16 לאוקטובר, 1997.

הספרדים: ... כאן 853-A, אנא, הסבו את מסלולכם ב-15 מעלות דרומה על מנת למנוע התנגשות איתנו. אתם מתקדמים בדיוק לעברנו. המרחק – 25 מייל.

האמריקאים: ... הרינו מציעים לכם לשנות את מסלולכם ב-15 מעלות צפונה, על מנת למנוע התנגשות איתנו.

הספרדים: ... תשובתנו שלילית. אנו חוזרים ואומרים – שנו את מסלולכם ב-15 מעלות דרומה, כדי למנוע התנגשות.

האמריקאים (קול אחר): מדבר הקברניט של ספינה של ארצות הברית של אמריקה. תסתובבו ב-15 מעלות צפונית יותר, על מנת למנוע התנגשות.

הספרדים: הצעתכם לא נראית לנו אפשרית או מתאימה. אנו מייעצים לכם לסטות ב
 
חלק עליון