• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

שליפות עם אודי ליאון

אשת נח

New Member
שליפות עם אודי ליאון

ברסלב? המיואש האופטימי ביותר שהכרתי. קולך? הנשים יכולות להציל את היהדות. אלעזר שטרן? הרבה פעמים אינו חכם. ציונות דתית? צירוף אנכרוניסטי. פלסטינים? אני מקווה שיהיה לנו איתם מועד ב'

ירעם נתניהו
4/9/2006 16:23

אודי ליאון נולד בשנת תשי"ז (1956) וגדל בירושלים. היה ממייסדי סניף הפיתוח של בני עקיבא בשכונת קריית יובל. שירת כאלחוטן ראשי, ולפני שירותו הצבאי ולאחריו למד בישיבת "מרכז הרב" במשך חמש שנים, ושנתיים בכולל "מקור חיים" בראשות הרב שטיינזלץ והרב שג"ר. למד באוניברסיטה העברית חינוך מיוחד ומנהל חינוכי.
היה עמית בבית הספר למנהיגות חינוכית; הקים וניהל את "צעד קדימה" – ארגון לחינוך שיקומי של נכים מוטורית. היה ראש הצוות החינוכי בחברת "הפקות ירושלים" שהפיקה את הסרטים "אורות", "אגדה של הגדה" ועוד, והיה ממייסדי בית ספר לקולנוע
ולטלוויזיה "מעלה" שאותו ניהל שנתיים. הקים וניהל את קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי, והיה אחד מיוצרי סדרת הדרמה "מעורב ירושלמי".
כיום חבר הנהלת קרן הקולנוע הישראלי, ומשמש בתפקיד "מנהל תכניות מועדפות וגיוון חברתי ותרבותי" בזכיינית ערוץ 2 "קשת". בתפקידו הוא תסריטאי ומחנך, ועוסק בפיתוח רעיונות ובכתיבת תסריטים בנושאים יהודיים וייצוג קבוצות מיעוט. מיוזמי התכנית "בית מדרש יוצר" שבו יוצרי טלוויזיה חודרים אל מעמקי הטקסטים התלמודיים ויצירות ספרותיות יהודיות נוספות.
נשוי ואב לשלושה, סב לנכד, ומתגורר בירושלים.

ציונות דתית
צירוף אנכרוניסטי לאמת שפעם הייתה מלאת חיוניות.

בני עקיבא
ערש נעורי. חיוניות עזה שלא תמיד מוצאת את הפורקן הנכון.

"כתומים"
צבע השמש הישראלית היפה שעלול להתבזבז. אחרי ההתנתקות ההדדית הגיע הזמן למצוא חיבור.

הרב קוק
"אין עליו". לצד ר' נחמן מברסלב וקפקא הוא אחד מאבות המזון החיוניים לזהות יהודית מפותחת ולזהות ישראלית משמעותית לצד א"ד גורדון וברנר.

חזון ארץ ישראל השלמה
החזון אמתי ונכון, דרך המימוש צריכה להיות יותר יצירתית ופחות אדנותית. לא, זה לא אוקסימורון.

פלסטינים
הפלסטינים אזרחי ישראל הם מבחן דתי עליון עבורנו . "ו
 
חלק עליון