• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

כבוד הרב שלום

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.

קרולין

New Member
יש לי שאלה לכבודו ומקווה שתוכל לענות לי אומנם שאלה לא שגרתית אבל אשמח לקבל עזרה:

אני עובדת בבית חולים ופגשתי לא מזמן בחור שעובד גם באותו מקום מצא חן בעיניי מאד אך הבעיה שלא פגשתיו ולא יודעת היכן הוא.ולפי מבטו הבנתי שגם הוא התעניין בי.

רציתי לדעת האם אומנם לא אזכה לראותו שוב כי זהו רצון שמיים?

האם עליי לחפש אותו בין אלפי העובדים?

האם יש תפילה שתעזור לי לפגוש אותו שוב?

כבוד הרב נםשי ממש חפצה לו מה אוכל לעשות כדי לפגשו בשנית?
 

myfire

Member
לפי דעתי כל מה שקורה זה מהקודש ברוך הוא ולא צריך להתאמץ כדי לחפש אותו כי אפשר להשיג הכל בתפילנה אבל נחכה לתשובת הרב
 

breslav

Member
בעזרהי"ת
שלום
אני מקווה שברור לך שאותו שפגשת הינו פנוי ולא בעל משפחה. ואם כן תנסי להזכר ביום, בשעה ובתאריך שבו פגשת אותו ולהיות באותו זמן בדיוק באותו מקום, ומסתמא הוא יהיה שם, כי ציינת שהוא עובד שם.

תפילה:
רבונו של עולם! אבי הרחמן, שומע תפילת כל פה. אנא תמציא אותי לבן מזלי האמיתי. עזור לו למצוא את אבידתו, כי נאבדתי ממנו מיום בריאת העולם, מאותו רגע שהפרדתה אותנו להיות שני אנשים. כמו שהפרדת וניסרת את חוה מאדם הראשון והפכת אותם לשני יצורים שונים הרחוקים זה מזו.כי הרי בעת הבריאה היינו דבוקים אחד בשני, היינו אחד.
אב הרחמים! ציויתה בתורתך: לא טוב היות האדם לבדו. זכני להיות בשלמות ואהבה עם בן מזלי, ואהבה היא אחד (אהבה=אחד בגימטריא). והרי לזה בראת עולמך כדי שתהיה אהבה שלום ואחדות, זכני לקיים רצונך ולהיות אחד - כמו שציויתה: ודבק באשתו והיו לבשר אחד.
ומעל הכל רבונו של עולם, זכני לקיים את המיצווה הראשונה בתורתך: פרו ורבו ומילאו את הארץ. להביא תולדות לעולם כדי לגלות טובך וחסדיך המרובים, בבית המושתת על אמונה, קדושה אהבה שלום ורעות.
עד באן.

אברהם
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חלק עליון