• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

שליפות עם הלל וייס

אשת נח

New Member
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>שליפות עם הלל וייס </span> NRG

כיבוש? מצוות עשה הן בארץ והן באישה. קולך? פתיינות דביקה. ערוץ 2? מיותר. אלעזר שטרן? מייצג הריקנות וההרס.נוער הגבעות? מנהיגי האומה. פרופ' וייס שולף


ירעם עטיה
28/8/2006 17:44


פרופ' הלל וייס נולד בשנת תש"ה (1945) וגדל ברמת גן. הוא למד בתיכון צייטלין, סיים לימודי תואר ראשון בספרות עברית ובספרות עולם אוניברסיטה בר אילן ולימודי משפטים בשלוחה של האוניברסיטה העברית בתל אביב. בעל תואר שני ושלישי בספרות עברית, ומתמחה ביצירות ש"י עגנון.

פרופסור מן המניין בבר אילן ומרצה בה, מכהן כראש המסלול לספרות עברית במכללת אורות ישראל. חיבר ספרים על יצירת ש"י עגנון ועל הסיפורת הישראלית, וכן את הספר "דרך
המלך – מדיניות, ספרות, תיעוד". חידש את מעמד הקהל הממלכתי בעקבות המעמדות של ש"ז כהנא. יוזם גרעין מערב השומרון, שהקים את היישוב אלקנה. שימש כעורך אחראי בצוות ההקמה של שבועוני התרבות והשבת של "מקור ראשון".

כיום עוסק בתיאורית מחקר וניתוח ממוחשב של טקסטים עבריים קלאסיים. חבר ב"מנהיגות יהודית", יו"ר שוחרי המקדש ודובר ה"סנהדרין". דיין בבית הדין לענייני עם ומדינה.
נשוי, אב לחמישה וסב לתשעה, מתגורר באלקנה.

סנהדרין
הולכת וקמה. נקודת התצפית המשפטית הלגיטימית של היהודים. בלא הסנהדרין הכפופה לריבונו של עולם בלבד, אין קיום לעם היהודי ולא למדינת ישראל.

חרד"ליים
יהודים עם פוטנציאל. עליהם העולם עומד. יש מהם שכבר עברו מגלגול של זחל והפכו לאריות בכלוב המדינה. הגיע הזמן שיהיו האריות מחוץ לכלוב וישחרו לטרף.

נאמני תורה ועבודה
עוד גונבי מותג למען כחש. רבים מהם לא עבדו יום אחד מימיהם, כמו הראשונים שעסקו בעבודת כפיים. מהם לא ידעו נאמנות לתורה מהי. בחלקם המוביל סוכני שמאל, סריסי הפמיניסטיות

הרב יובל שרלו
מוביל יחד עם הרב אבינר בפסטיבל המשוב הרבני של התקשורת. עמדתם הממלכתית היא עלבון לכבוד האדם ולחירות התורה. הנוער, שהוא כביכול שלהם, גאה הרבה יותר בעמונה ובמאבק ולא בכשכוש הזנב ל"מדינה הקדושה". כבר אמר מי שאמר שאילו היו הרבנים הללו מנהיגים בימי הקמת ההתנחלויות גם אחת לא הייתה קמה. עם זאת, הוא ראש ישיבה חשוב, כותב גם דברים רבים חשובים כמו ספרו על תורת ארץ ישראל של הראי"ה, שפתח את עיניי בנושא.

עמונה
אלאמו (אתר גבורה בדרום טקסס) של נוער האמת הלא אלים. קרב היציאה לחירות מפרסות הבהמות של השלטון שהגשים משנת היודו-נאצי של לייבוביץ'.

בני עקיבא
"הנוער החביב", אדני האומה, ענווי ארץ, גיבורי התהילה ולא אדוני הארץ כפי שכותבים המקנאים בהם, מוכי רגש האשם והנחיתות.

ציונות דתית
סבו של תרח היה "ס
 
חלק עליון